петък, 25 януари 2013 г.

В неделя ще гласувам с "НЕ".

Защото рискът е твърде голям.
Защото последиците са твърде страшни.
Защото имам две деца и искам да са здрави. Вашите също.
Защото авария може да се случи дори в страни, които уж са доказали, че са взискателни до педантичност към качеството и сигурността. Като в Япония.
Защото не сме такава страна.

Финансовите съображения - за, против, ще печелим ли, няма ли да печелим, колко струва... не ме вълнуват чак толкова; друг е въпросът, че явно съвсем не е сигурно.
Искам здрави деца. И внуци. И приятели.

6 коментара:

  1. Мда. И аз така ще направя, защото не разбирам от политика, не знам кой какви игри играе, но вътрешно съм убедена, че нямаме нужда от това, а и искам да остане нещо и за онези след нас!И съм възмутена от колегите си и познатите си (Слава Богу приятелите ми разсъждават като мен), които смятат, че ще плащат евтин ток и затова си струвало?!?!?!?

    ОтговорИзтриване
  2. Синът ми се роди на 9-ти март 2011. Земетресението, цунамито и последвалата го авария в АЕЦ Фукушима се случиха на 11-ти март 2011. Брат ми живее на западното крайбрежие на САЩ (дето се казва - на един хвърлей камък през океана...). Няма да забравя какъв ужас изживях тогава да не стане нещо още по-страшно! На мен това ми стига, за да гласувам на референдума в неделя - защото всичко е лично.

    ОтговорИзтриване
  3. И освен това, изобщо не е вярно, че атомната енергия е екологична и евтина! Малко чете този народ, малко....Утре отивам и казвам ''НЕ''!

    ОтговорИзтриване
  4. Не виждам смисъл да казвам не на нещо,което го има на 20 км от границата ни,така и така.За сверка Турция строи 3 атомни централи южно от нас.Ами ако се случи авария в Германия или Франция,какво си мислете ,че ще се случи у нас?И да не би Япония да си затвори другите атомни централи след аварията?Какъв е смисълът да си предпазлив ,щом всички развиват атомна енергия?Ще кажа да

    ОтговорИзтриване
  5. Абсолютно съгласна с Анонимен. "Не"-то няма да ни предпази, разглеждайки екологичната гледна точка. А последиците от неекологично енергийно производството са факт и без АЕЦ, и Стара Загора го изпитва, и ще го изпитва десетилетия напред.

    ОтговорИзтриване
  6. http://blip.tv/ataka/episode-6513013 Тук можете да видите кой има интерес освен електроразпределителните дружества, проблема е много по голям... касаещ националната сигурност. Ето отговор за 23 години мизерия и защо България е такава днес... Как лесно ви манипулират... и за какво всеки път българите гласуват грешно, после децата ти и внуците ще плащат пре скъпо на собствениците на ядрени централи, които се строят на няколко километра от нас. Може да не разбирате от политика и за това спрете да гледате трите манипулативни национални телевизии защото те и управляващите са продали народа на външните политики на Америка и Турция. България не е бедна страна... Събудете се...

    ОтговорИзтриване