понеделник, 5 ноември 2012 г.

Насилие и ненасилие

Страшно много харесвам тази поредица, защото в нея философията говори за важните неща, без самата тя да си придава важност. Говори например за удоволствието от боричкането, което е нещо различно от побоя. Говори например какво да правим, ако баничарката упорито ни продава стари кифлички с шоколад, само защото сме деца. Обсъжда дали това, че бащата е бил уволнен, обърнал е две-три чашки на път към вкъщи и за капак е видял двойка в бележника на сина си, е причина да му удари шамар. Говори умно и смешно. И... говори така, че и децата, като я прочетат, да поискат да говорят, да обсъждат, да умуват по тези въпроси. Преди няколко седмици във форума на "Дневник" се обсъждаше какво е решението в случай на училищно насилие - да научим детето си да се бие (имаше и предложения за мръсни хватки, ако е по-слабичко) или не. Аз лично вярвам, че е важно децата да обсъждат тези въпроси - да ги обсъждат заедно с възрастните, че могат да решат проблема само като клас, а не поединично. Затова и вярвам в смисъла на тази поредица. Първите бройки са у нас и изглеждат чудесно :) Чакаме остатъка от тиража!
book on violence




12 коментара:

  1. Звучи доста интригуващо!!!Къде ще ги намерим?

    ОтговорИзтриване
  2. В момента, в който получим тиража, ги пускаме в продажба на сайта (tochitza.com)и започваме да зареждаме книжарниците, с които работим по принцип.

    ОтговорИзтриване
  3. Не, за тях не е подходяща - те все пак са за художествени материали. Наблизо до тях е "Нисим" (на "Васил Левски" малко преди Попа). И "Български книжици" е наблизо (на "Кристал").

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. В Бургас в кои книжарници да очакваме книгата -Хеликон ?Мога ли предварително да заявя 22 книжки за един клас???

      Изтриване
    2. Здравейте, госпожо Георгиева,
      разбира се, че можете да заявите. Пишете ми на tochitza@gmail.com, за да уточним отстъпката и начина на доставка.

      Изтриване
  4. Здравейте,
    може ли да ми кажете, къде мога да намеря тази книжка в Бургас?

    ОтговорИзтриване
  5. Здравейте, препоръчайте ни малка симпатична книжарничка в Бургас (да не е "Пингвините" или "Хеликон") и с радост ще се свържем с нея.

    ОтговорИзтриване
  6. Книжарница "Амадеус".МОже би също и кафе "Ромео и Жулиета". Лично не съм ходила, но ми го препоръчаха познати. Знам, че там продават книжки и организират интересни мероприятия и за дечица.
    Хубав и усмихнат ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте ! Бих желала и аз да си закупя.Ще ми бъде полезна,тъй като работя с група деца по проект УСПЕХ .Разглеждаме подобни проблеми!Ще ви бъда безкрайно благодарна ако ми посочите в коя книжарница в град Разград да я открия.

      Изтриване
  7. Здравейте,
    може ли да ми кажете, къде мога да намеря тази книжка в Ботевград?

    ОтговорИзтриване
  8. Здравейте,
    пишете ни, с удоволствие ще Ви я изпратим.

    ОтговорИзтриване