четвъртък, 9 август 2012 г.

Децата на капитан Грант

Преди две седмици от "Capital Light" ме поканиха да избера три четива за лятото.
Май-май се оказа, че съм писала непропорционално дълго, а и комай единствена бях решила, че не е добър тон да посочвам собствените си издания :)
Тогава обаче нямах подръка екземпляр на една от книгите, за които исках да говоря, а се оказа, че и в Градска библиотека не може да се намери точно това издание. Дори ми беше трудно да проверя дали художникът Александър Алексов наистина е починал току-що, тъй като в медиите липсваха каквито и да било съобщения.
Много жалко, защото поводът да включа това трийсетгодишно издание беше несъмнената радост, която ни достави този юни, неостарелият почерк, за който нашето тепърва прохождащо издателство истински завижда. Чудесна, талантливо направена книга. Сигурно я имате (и вероятно е още здрава, също като моята), но видите ли я по кашоните на букинистите, купете я на някого.








Ето малко картинки най-сетне.

1 коментар:

  1. поздрави от шотландия
    това издание е една от неосъзнатите причини да си изградя представа за глазгоу, където в началото на книгата трябваше да се върнат героите
    преди да започнат търсенето и историята да се разгърне.
    подвързията беше особено мъхната и симпатична и преди петнадесетина години наистина ми правеше компания на морето, съвсем успешно ))

    ОтговорИзтриване