сряда, 7 март 2012 г.

Пътеводител на новодошлите студенти в София

Браво на Бистра Иванова и на нейните приятели, които съвсем доброволно и безвъзмездно са създали това толкова ценно помагало - вместо цялото тюхкане какво точно правят студентите в София, малко истинска грижа какво биха могли да правят.

Бистра е страхотна. Занимава се с буккросинг, защита на онлайн-библиотеките, даване на добри идеи (включително и на нас :)), знае ужасно много за онова, което прави книгата неповторима, има истински усет за каузите, които си струват и хъс и безстрашие, за да ги следва.
Обич и прегръдки!
Бисето е, съвсем заслужено, звездата на последния брой на "Sofia Live".

3 коментара:

  1. интересно и полезно. върна ме 15 години назад, когато бях студент първа година.
    тъй като не можах да намеря никаква форма за обратна връзка или адрес, моля да им препратите информация за една неточност. В раздел "На въздух" има информация за Люлин планина, докато всъщност, съдейки по описаните забележителности и посоченото местоположение, става въпрос за Лозенска планина. Люлин планина от своя страна също е много интересна, лесно достъпна и има доста забележителности...

    ОтговорИзтриване
  2. Йей! Бистренцето ми липсваше...
    Да, и аз съм, бях, съм, хехе - обърквам се, но какво пък - от хората които надничаха с удоволствие в disarm и dream on, та по повода, може би винаги ще ми стои в почетния blogroll, за да си спомням...
    обаче и до днес си имаме flickr. И това е хубаво :)

    ОтговорИзтриване