петък, 16 декември 2011 г.

Рецептата на Емили Дикинсън


Като пълни буквалистки двете с Ането изпълнихме рецептата на Емили Дикинсън от последния брой на "Light" и искаме да, хм, осветлим два важни въпроса.

1. Мистериозният "кремотартар", за който се говори в рецептата, е най-обикновено лимонтозу. Евтина киселина на кристали, която влиза в състава на бакпулвера и се слага за стягане на целувки от белтъчен крем... :)
2. Тестото не пасва на стандартна форма за сладкиш, защото... всъщност рецептата не е за сладкиш, както личи от консистенцията му. Тя се оформя лесно на топчета или на плоски кръгчета, както предпочитате сладките.
Много са вкусни!
Извинявам се за лошото качество на снимките, но Таткото отмъкна зарядното на фотоапарата към Балтийско море. Хубави снимки - след вторник.

2 коментара:

  1. Тази рецепта много ме привлече и мен. След като вече сте я пробвали, може ли да споделите какво сложихте : кокосови стърготини или прясно настърган кокосов орех.
    Тази снимка може да е с лошо качество, но на мен сладките ми изглеждат страшно апетитни :)

    ОтговорИзтриване
  2. Кокосови стърготини; кокосов орех не съм купувала от 1998г., като студентка в чужд град, където напусто търсех каквото и да било, поне камък, за да го отворя или счупя :) Така и го зарязах в общежитието тогава.

    ОтговорИзтриване