четвъртък, 10 ноември 2011 г.

No Christmas Zone

Представете си една армия от пластмасови дядомразовци, която настъпва към вас откъм Коледа. Първо настъпва декември, е, да кажем, че той си е нейна територия, макар че едно време не беше така. После стъпва по края на ноември, избутва муминтроловете и филифьонката, намества се по средата на месеца, в който уж имахте за последен път шанс нещо да свършите на спокойствие, и най-нахално протяга крак към жълтата шума и тиквите, кестените и дюлевото сладко.
Ако ги оставите, ще цъфнат в училище и на петнайсти септември.

Какво стана с идеята да живеем сега?
Най-официално обявявам "Точица" за безколедна зона поне до първи декември. Категорично отказвам да украся блога със звънчета и блещукащи клончета, както и да пусна бойния марш на комерсиалната Коледа, "Джингъл белс". Можете да го разбирате като противоколедно убежище :)

5 коментара:

  1. А, добре, успокоих се. Мислех, че само на мен не ми е коледно в началото на ноември. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Не сте сами :) Ха, ха в началото на всеки декември ми идва да извикам "Мразя Коледа!" Каква носталгия ме наляга по детските ми Новогодишни празници, тогава Коледа нямаше, поне не официално. И пускаха банани и портокали в плод-зеленчука...Сега и Коледата ни пластмасова и настроението ни ...

    ОтговорИзтриване
  3. Е, аз не я мразя - само искам да си стои на мястото в календара, а да не се разхожда като амбулантен търговец из другите месеци, белким нещо продаде :)
    Не е виновен празникът, а масовата търговска истерия покрай него.

    ОтговорИзтриване
  4. Отпор на тоновете червена пластмаса :)
    Много ми хареса това за филифьонката :) Ноември ми е любим месец за муминтролстване :)

    ОтговорИзтриване
  5. Всяка година се опитвам да свивам разходите за подръци и коледни трапези. Нарочно. Искам да науча децата си, а и да напомням на себе си, че Коледата не се случва в МОЛ-а. Постът е великолепен! :))

    ОтговорИзтриване