вторник, 30 август 2011 г.

Слънчоглед!



Днес съм много-много доволна, защото от утре "Направи си сам приказка" ще се продава и в "Слънчоглед", а това е най-любимият ми магазин на всички времена :) Онова, което са за други жени магазините за обувки, е удоволствието да се въртя и да избирам хартии, панделки, бои, дървени елементи, книги и какво ли не още, дори и да не ми трябва, просто защото ме кара да се чувствам добре, защото мястото ме зарежда, защото по Коледа пекат меденки, а през друго време варят чай.
Та много мило и драго ми стана, че и оттам харесаха "приказката". Как не съм се сетила досега :)

П.С. Да им е честит, впрочем, магазинът в Лондон (http://www.thewomensroomblog.com/2011/08/24/shopping-with-experts-slanchogled-craft-store/) . И да върви!

1 коментар:

  1. Ехаааа! Да им е честит наистина!
    П.П. А защо във варненския не пекат меденки по коледа? :))

    ОтговорИзтриване