събота, 12 февруари 2011 г.

To-read: The Selected Works of T.S.Spivet



Тази книга ми беше препрочана от чудесната книжарка Светла (книжарницата на Буктрейдинг на "Ангел Кънчев") в 11 часа вечерта :)
Доверявам се на нейния вкус, но по това време просто нямах сумата в себе си, а часът и разходите ми за деня бяха достатъчно напреднали. Запомних обаче необичайния стил, по-характерен за "възрастни" автори като Томас Пинчън, и най-вече любимите ми "моливни" полу-научни илюстрации в полетата.
Днес към поводите да прочета книгата се прибави и името на единия от преводачите, Невена Кръстева-Дишлиева, човек с фин подбор и отличен език.
Тези дни ще се захвана с книгата, ако някой друг я е чел или чете, ще се радвам да обменим впечатления.
Според мен не е за възрастта на Ането, така че няма да я пробутвам активно :)

2 коментара:

  1. аз я чета в момента. вълшебна книга :)))

    ОтговорИзтриване
  2. ей, не знаех че я има на български! искам я!

    ОтговорИзтриване