понеделник, 13 декември 2010 г.

Домашни украшения за елха - идеи от нета


Орнаменти за ядене: витражни сладки

Фигурки от филц в различни форми (предимството на филца е, че няма нужда от зачистване, може да се шие и на ръка, ако нямате машина, а дребните елементи могат просто да се залепят. Продава се на листове в "Слънчоглед" и онлайн-магазина на "Крокотак").

По-дебелият филц може просто да се изреже и да се направи триизмерен с проста сглобка. Подобни фигурки можете да си направите и от твърд картон.
От ръкав на стар пуловер (зашива се горе и долу, като наборчето се прикрива с кадифена панделка и цвете от филц).
Човечета от велпапе, облепени с красива хартия, копчета и др.

Прозрачни топки, пълни с красиви дреболийки, които без друго не знаете къде да държите (тук клончета и звънчета, аз ползвам мидички от лятото, жълъдчета и пр.)Особено харесвам тази опция, защото можете да я направите много лична, с неща, които имат значение специално за вашето семейство (напр. един стар биберон, вързан с панделка :) )


Синци (или перлички), нанизани на тел. Ето че има причина да не сте изхвърлили старите си гердани, които вече никой не би ви накарал да сложите.(Better Homes and Gardens)
От копчета (Марта Стюарт)

3 коментара:

  1. Страхотни идеи! А тази с копчетата ми е любима /аз съм нещо като пристрастен маниак към копчета хахахахах/ Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесни идеи,наистина,благодарност за споделянето!!!Последната,с копчетата ми хареса най-много.а човечетата скоро ще се появят и при мен!!!Хубава седмица!!!

    ОтговорИзтриване