събота, 7 август 2010 г.

Солун и няколко древногръцки богини в хамак


Ако ме нямаше, то беше защото водих Ането и двете й баби до Солун.
Бабите имаха рожден ден, а детето имаше пътешественически амбиции :)
После известно време отдъхвах, защото (както ще ни кажат скоро и на нас) майките не са лесна работа. Ту се уморят, ту им е горещо, ту трябва да пият кафе и то не турско, извинете ме, гръцко...

Ето нещо любопитно, на което попаднах в една тамошна книжарничка - "Орестия" и "Едип цар" за деца. Стори ми се необичаен изборът тъкмо на тези тежки сюжети, но и безкрайно интересно как реагират децата, как се вплитат точно тези произведения в тяхната училищна програма и пр.



По... стечение на обстоятелствата, решение на мойрите или както ви се харесва, вчера Ането беше канена на старогръцки рожден ден :) Беше Афродита (има си хас), нагиздена с чаршаф, златисто шалче и брошка, а аз взех плюшената улулица с идеята да играя Атина, но ме досрамя :)Към края на празненството можеха да се наблюдават няколко древногръцки богини, които пищяха и се люлееха в хамак (най-много невръстната Амфитрита, която също се прекръсти на Афродита, защото не можеше да си произнася името).
Забравихме и фотоапарата, така че снимки - когато ни дадат.
Още солунски:























Няма коментари:

Публикуване на коментар