вторник, 20 юли 2010 г.

Подочуто от съседната стая :)

Бабата на Ането ни гостува.
От вчера играят на разни игри - главно микадо, пъзели, главоблъсканици, снощи и обесванка.
Прибирам се и детето ме посреща със заговорнически шепот.
- Провери ми, моля те, колко букви е "интерпретация"?
Проверих й. "Обеси" баба си на бърза ръка. Но, оказа се, това не било всичко. Първата дума, на която я била, била "хомосексуализъм". :)

От онзи ден пък, по почин от "1001 занимания около книгата", сме приготвили буркани, в които ще колекционираме думи. Има за "сладки думи", за "трудни думи", за "горчиви думи" и т.н. Засега в "горчиви" се мъдри само думата "домашно" :)

4 коментара:

  1. Здравей,

    Блогът ти е много интересен, вече два часа чета и си водя записки :) Има страхотни идеи за игри, за книги... Интересно ми е тези "1001 занимания около книгата" дали е издание, книга, или нещо друго?

    Поздрави и благодаря!
    Силвия

    ОтговорИзтриване
  2. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  3. Здрасти, благодаря за хубавите думи!
    "1001 занимания около книгата" е на френски, взех я от Брюксел. Много е готина, има страшно свежи идеи. Живот и здраве, може да я издадем, нея или нещо подобно.
    Междувременно смятам да приложа част от идеите в клуба за писане на приказки, който почваме съвместно с "Тук-таме".

    ОтговорИзтриване
  4. Много хубава идея е клуба за писане на приказки - видях, че утре има. С удоволствие ще доведа големия ми син следващия път обаче, тъй като утре ми е невъзможно.

    Дано успеете да издадете книгата!

    ОтговорИзтриване