вторник, 1 юни 2010 г.

Музеят на куклите във Варна






Всъщност беше затворено днес, тъй като екскурзоводката превеждала на "Варненско лято", но след като настояхме, че сме дошли специално за това във Варна (ееее, не само, но пък бяхме убедителни), ни отключиха да разгледаме.
На мен много ми хареса - слушала съм легенди за варненския куклен театър (особено за братя Райкови!). Жалко, че нямаше кой да ни разкаже, тъй че ще отидем пак. Но някои от куклите разказваха сами. Във всеки случай - много съм доволна, че отидохме, дори без да се опитвам да запомням идеи за направа на кукли :) И Ането одобри много!



Този плетен на една кука лъв ми стана любимец!





2 коментара:

  1. Страхотен! Непременно ще го посетим при следващо пътешествие до Варна :))))

    ОтговорИзтриване
  2. Впечатлена съм! Ще го имаме предвид и ние :).

    ОтговорИзтриване