вторник, 11 май 2010 г.

Моги, зелената маймуна

Появата на това списание е едно от нещата, които ми вдъхват увереност за наличието на нов тип среда - пък била тя и микросреда, - свързана с отглеждането на децата и движена от идеи, а не само от желание за печалба.
Заявката е за екологично списание, но това определение го описва твърде тясно - то е по-скоро за цялото богатство от взаимоотношения, които могат да съществуват между децата и природата.
Харесва ми концепцията, която съчетава информацията с наблюдението и майсторенето - този подход е по-тих и не така дидактичен. Харесва ми и постоянното ниво, което се удържа - вместо след първите два броя качеството рязко да се влоши, както често става.
Допада ми също разделът за детска йога - мисля, че е прекрасна идея.
Имам резерви към илюстрациите, т.е. изглеждат ми малко самоделни, но на второ четене не е такъв проблем. Същото се отнася за приказките, които видях - много поука, малко сюжет. Но това са бели кахъри и дори е донякъде симпатично, защото издава ентусиазъм и добронамереност, които изпреварват опита. Ако и тези неща бяха на място, списанието щеше просто да бъде уникално добро за средата.

Няма коментари:

Публикуване на коментар