неделя, 23 май 2010 г.

Издателство "Точица"

Май днес му е времето да обявя раждането на нашето ново издателство, което се казва - познайте - ТОЧИЦА.

Решихме да го регистрираме, след като установих, че половината от книгите в библиотеката на Ането са купувани от чужбина, че непрекъснато ми се налага да попълвам някакви липси, като изписвам книги от "Амазон" или ги търся в библиотеките на културните институти.

Искаме акцентът да бъде върху всичко, което може да развие потенциала на детето по естествен и приятен за него начин, да го научи, без да го поучава - с добър вкус и с разбиране към желанието му да изпитва удоволствие от всяка своя дейност, да усеща тръпката от играта и приятното чувство, че си овладял едно ново умение.

В началото ще бъдем съвсем малко издателство, тъй като не разполагаме с външни капитали. Ако нещата, които правим, се харесат, приходите от всяко начинание ще финансират следващото.
Ще се радвам да бъдете наши приятели.

19 коментара:

  1. Определено ще закупя книга от вашето издаделство. !!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Поздравления!
    Точно такива книги търся и купувам на дъщеря си и нямам търпение да видя с какво ще ме изненада вашето издателство.
    Готова съм и да помогна.
    Спорна работа!

    ОтговорИзтриване
  3. Честито!

    Само детски книги ли ще издавате, или ако има поръчки, и други?

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря сърдечно! Да, само детски. И двамата с мъжа ми се занимаваме от години с литература за възрастни, аз съм преводач, той е литературен редактор. Мисля, че на пазара се намират качествени книги за възрастни, но за деца няма достатъчно... а пък и това ни е на сърце сега! :)

    ОтговорИзтриване
  5. Поздравления и успех! Много се радвам.
    Какво да очакваме в скоро време?

    ОтговорИзтриване
  6. :) Не мога да напиша тук конкретните планове, да не ме изпревари конкуренцията. Но ще оповестя своевременно! :)

    ОтговорИзтриване
  7. Я виж ти, това се казва приятна новина на светъл празник:) Успех, ще следим и опознаваме книжките и децата (и в себе)си с интерес!

    ОтговорИзтриване
  8. Супер! Да направите приказки книжки! ☼

    ОтговорИзтриване
  9. Много се радвам! Пожелавам ви много успех и с удоволсвтие ще ви стана клиент!

    ОтговорИзтриване
  10. Е, много се радвам; чудесна новина. Ако мислите, че мога да помогна с нещо, кажете :) И късмет!

    ОтговорИзтриване
  11. Ех, че хубаво! Страшно ме трогвате. Знаете ли какво ще ми бъде много полезно - някакъв контакт с малки книжарници извън София (особено e-mail). И въобще идеи за разпространение.

    ОтговорИзтриване
  12. ПОд малки книжарници имаш предвид не пингвините, хеликон, абв, а съвсем малки ?

    ОтговорИзтриване
  13. Къде може да ce намерят издадени от вас книжки?

    ОтговорИзтриване
  14. как точно да си поръчам книга от издателството ви? аз съм от варна

    ОтговорИзтриване
  15. Привет! Пишете ми на tochitza@gmail.com и мога да пратя по пощата, а иначе във Варна можете да намерите нашите неща в книжарниците "Жар-птица" (на "Шипка" 24), Буктрейдинг и "Лавандула".

    ОтговорИзтриване
  16. Анонимен18 юли 2012 г., 0:24

    Здравейте, къде мога да намеря книги на издателството в Пловдив?
    Благодаря предварително!

    ОтговорИзтриване
  17. Здравейте! В книжарниците на "Сиела".

    ОтговорИзтриване