вторник, 11 май 2010 г.

Как да уча в това хубаво време?


Ето този резонен въпрос ми зададе дъщеря ми вчера.
Не че на мен ми се работи, когато е слънчево и зелено, и съществуват неща като пейки и сладолед.
И все пак първата ми реакция беше да си помисля "лелей, колко много време ще отиде нахалос, ако я оставя така".
Но всъщност не е вярно. Детето просто не иска да му казват кога и какво точно да прави. Както и аз.


Струва ми се, че предизвикателството ще бъде да изчакам да видя какви ще са нейните идеи, вместо да бързам с моите.


П.С. Днес за мое изумление ми поиска да й дам задачи по математика. А аз се чудех дали ще го прекаля, ако й предложа да разучим какви са тези птици, дето обикалят София и не са гълъби, врабци и врани.
П.П.С. В момента времето се развали. Дали пък не е там причината?

Няма коментари:

Публикуване на коментар