неделя, 9 май 2010 г.

Животът в древния свят


С радост препоръчвам ето тази книга, която видях преведена и издадена на български език.
От известно време съм почитателка на поредицата - първо си купихме от Ориндж 120 Great History Projects, после от френския институт вземахме книгите за отделните култури - Vivre Comme..., дори исках да купувам правата за издаването им.
Някой ме е изпреварил, но това всъщност е хубаво.

Защо ми харесва поредицата - тя е нещо средно между енциклопедия и наръчник за приложни изкуства. След като прочете кратък, но добре написан текст за някоя цивилизация, детето може да си направи само типична за нея дреха, да си приготви някое ястие, да поиграе на древна игра (тук бях показвала древноегипетския сенет) и пр. Предложенията са разнообразни и създават сетивна идея за миналото, въвличат детето по интересен начин.

Ето две сканирани странички от френската книга за Китай:




Не съм чела книгата на български, само видях, че е от същата поредица. Дано е преведена добре! Цената е прилична, 25-6 лева онлайн, моята я взех за 30.

Няма коментари:

Публикуване на коментар