неделя, 4 април 2010 г.

Детският парк във Вентспилс

Не знам за вас, но на мен ми действа по-насърчително да видя нещо симпатично в бивша соц-страна; някак си го няма оправданието, че английската ливада се правела само с няколко века косене.
Вентспилс не е представителен за Латвия, както ми каза спътничката в автобуса. И все пак - явно може. Прави ми впечатление, че глобусът не е издраскан, че има много катерачески стени, че няма изхвърляния и реклами. По Великден нямаше дори чичковци, които да продават всякакви чудесии по лев и петдесет.
По очевидни причини съм избягвала да снимам деца.




Глобусът може да се върти:

катераческа стена, имаше много такива

часовникът работи



къща на дърво

за бебета:




П.С. В местното кино имаше афиш за нова латвийска анимация:

2 коментара:

  1. Какви са очевидните причини? Не иронизирам, наистина не се сещам.

    ОтговорИзтриване
  2. Очевидната причина е, че не е добър тон да снимаш чуждо дете и въобще непознат човек, без да помолиш за разрешение, а не знам бъкел латвийски извън "добър ден" и "благодаря".

    ОтговорИзтриване