събота, 10 април 2010 г.

Защо ББФемили засяга и тези, които не гледат телевизия



Не ми казвайте "аз не гледам това предаване". Аз не гледам въобще телевизия, но не е там въпросът.

Нали съучениците на вашето дете ще гледат и, хм, ще обогатяват представата си какво е нормално поведение в семейството. И въобще.
Нали утре, в класа, в коридора, в двора, на улицата ще повторят същите фрази, същите жестове. Може би спрямо вашето дете. Нали може да ги възпроизведат в семействата си?

Медиите също участват във възпитанието на децата ни. Ако не пряко, то косвено, чрез средата на техните връстници.
Имаме право да искаме отговорност от тях.
Не имаме право, длъжни сме.

П.С. Цитат от Нева: Общество, което не си защищава децата, е за боклука.

6 коментара:

  1. А не те ли ядосва фактът, че от всички хора, четящи блога ти, нито един не е взел отношение по този въпрос все още? Дори само това е показателно за начина, по който се справяме с проблемите.
    Голяма част от нас са свикнали да роптаят вкъщи и пред приятели, но публично мълчат сякаш не е важно...
    Аз съм виждала този клип, дори го показвах в блога си...със същия резултат. Макар че беше отдавна и не ставаше въпрос за ББ. Но ти си съвършено права за всичко!!! Нямам какво да добавя :).
    P.S. Не се познаваме...Извини липсата на всякаква официалност в думите ми.

    ОтговорИзтриване
  2. Аз съм нова в блогването, но доколкото разбирам, смисълът не е да реагират тук хората, а да се замислят и евентуално да реагират в своя си контекст. Това е право на читателя.
    В случая ме ядосва друго - че от всички божем читави вестници (в едни пиша, други чета) никой няма да пише срещу назначението на новия стар шеф на СЕМ, който се явява брат на програмната директорка на НТВ и като такъв, видите ли, намира за напълно приемливо присъствието на деца в ББ.

    ОтговорИзтриване
  3. Според мен, не е толкова в децата проблемът .. все пак те са деца на родителите си ...ами фактът, че изобщо тези хора са избрани да участват в такъв формат ... в тях няма нищо интересно, само скучновато, тъпо и отвратително ... което означава, че продуцентите са оценили доста ниско зрителите ...

    ОтговорИзтриване
  4. иначе си абсолютно права, та затова не коментирам :)

    ОтговорИзтриване
  5. Не мисля, че ме разбрахте правилно. Въпросът не е в простото и празнословно писане или неписане на коментари тук или по други блогове. Мисля си,че това което най-много ни куца е диалог. А как би се получил такъв, ако "говори" само един, дори и да е прав? Проблемите не се решават с мълчание...Не, че шепа блогъри ще ги решат, въпросът е принципен :).

    ОтговорИзтриване
  6. Пуснах тема и в бг-мамма. Стана огромна, не мога да я следя :)

    ОтговорИзтриване