сряда, 14 април 2010 г.

Още Алиси

Явно има нещо в "Алиса", което предизвиква илюстраторите.
Впрочем тази вечер е премиерата на изданието с илюстрации на Ясен Гюзелев, да отидете :)
Ето няколко други вариации:

Alice for iPad - вероятно ще събуди спорове колкото идеята за 3Д във филм по книгата. Да, това определено не е за четене. Занимателна идея по-скоро?


Робърт Сабуда


Барнаби Уорд


Мария Л. Кърк


Питър Нюъл


Дагмар Беркова


Ако поровите в нета, ще откриете и по-интересни. Докато в началото е имало повече разногласия по това как да изглеждат отделните герои, сега в общи линии присъстват героите на Тениъл, но в разчупени по различен начин формати.

Особености на книгата? Или на книжния пазар?

4 коментара:

  1. Аз бях на представянето на Алиса на Гюзелев :)
    Много е хубаво бг издание, а и той сам е избирал кои фрагменти от цялата картина да са отделени като илюстрации на отделните етапи от развитието на сюжета. Докато в чуждите издания това се е решавало от издателите.
    Важно е и кой представя книгата-проф. Георги Лозанов и Йордан Ефтимов.

    ОтговорИзтриване
  2. Аз имам особено мнение за избора на представящите. Йордан Ефтимов - да, разбира се, той написа чудесна статия за книгата.
    Но Георги Лозанов не знам как има лице да говори за детска книга, след като в качеството си на председател на СЕМ и брат на програмната директорка на НТВ заяви публичн, че нямало нищо лошо в ББФемили да има деца.
    Мен би ме било срам да го слушам.

    ОтговорИзтриване
  3. Лозанов постави въпроса това детска книга ли е, и дори каза, че всеки дом трябва да има Алиса, защото тя е тотем на дома:) Мноого по-добро изказване от това на Ефтимов, според мен.
    Всъщност недостатък на самата книга е луксозната хартия, на която са избрали да я отпечатат, имам чувството, че от няколко прочитания листата ще се надраскат и смачкат, а илюстрациите наистина са красиви. Би трябвало да помислят и за това.

    ОтговорИзтриване
  4. Лозанов за мен е морално провален човек, каквото и да говори; човек трябва да си пази името.

    ОтговорИзтриване