петък, 19 март 2010 г.

Beethoven's Wig

Перуката на Бетховен

Я гледай ти, някой е осъществил стара моя идея - запознаване на децата с класически произведения, надлежно снабдени със смешни текстове. Чудех се дали не е твърде профанна, за да я споделя, но от друга страна самите мелодии, които съм ползвала, са доста шлагерни сами по себе си.

Ето текст по арията на Кармен, позната още като песничката от "Принцесата и граховото зърно":
Кажи ми, грахче, кръгло ли си ти,
да или не, ти ми кажи.
Стооооо дюшека в моето легло
и пак е твърдо тоооооо....

- Принцеса истинска си ти, разбрах
със малко зрънце грах!


Песента на духа от "Аладин", популярна още като наздравицата от "Травиата":
"Вълшеееебната лампа потъркай ти леко,
желания три изпълнявам завчас.
Богаааатство, любов или път надалеко,
духът на вълшебната лампа съм аз!
Внимавай ти много какво ще поискаш,
най-важното само от мен пожелай.
Дори да се мръщиш, дори и да пискаш,
желания три изпълнявам и - край!"


Не ги съдете строго, все пак бяха предвидени за следобедна разпявка пред тригодишно дете :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар