сряда, 17 февруари 2010 г.

Тефтерче с рецепти

Макар дълго време готвенето ми да се състоеше в притичване от компютъра до котлона и обратно - ползвах интернет като готварска книга, способна да ми каже три начина да се справя с наличното, без да ходя до магазина, - изпитвам особена слабост от тетрадките с рецепти, които научаваш от някого и записваш в стил "Пълнени пиперки (леля Миче)".
Имам такава тетрадка от майка ми, надлежно преписана от нейната.
Реших да направя и на детето - с нещата, които обича и които може да прави. Мисля, че точно по-трудните за вербализирани сетива по-ясно могат да върнат усещането за детство.

2 коментара:

  1. Чудна е, браво !
    При нас щерката си пише сама готварска книга и само ме гони с едни листя да и диктувам рецепти. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Много мило начинание :).
    И майка ми имаше такова тефтерче, но беше силно теоретично, защото готвенето в никоя негова форма не и беше страст. Сега си имам собствена готварска книга, почти като майката на Фрамбоаз :D.

    ОтговорИзтриване