неделя, 31 януари 2010 г.

Буквар на Валери Петров

Знаете ли между другото, че съществува буквар за първи клас, написан от Валери Петров?
Аз го намерих в детския отдел на Градска библиотека, в частта, която е само читалня.
Разкошен е. Абсолютно прекрасен.

И неприет от министерството. Както ми казаха, по политически причини.
Ако имате първокласници, прочетете текстовете под буквите.
Аз намирам дивни глупости в иначе прекрасно илюстрирания от Тоня Горанова буквар на дъщеря ми. Ако и вие намирате бисери във вашите, моля препишете ги като коментар по-долу.

Кому е нужно първите текстове, които четат - и преписват! - децата ни в училище, да бъдат такова тържество на безсмислието?
П.П. Не ми казвайте, че от гледна точка на ограмотяването е абсолютно невъзможно да се постигне напредък без "Десислава сее ориз".

1 коментар:

  1. Здравейте!
    За съжаление аз не съм попадала на този буквар в библиотеката.
    Попаднах на тази статия: http://www.segabg.com/online/new/articlenew.asp?id=00003&issueid=643&sectionid=6, но нещо повече за издание не намерих.
    Знаете ли къде може да се намери?

    ОтговорИзтриване